tisdag 30 augusti 2011

Underbar bror...

Hej!
Jag trodde verkligen att mina stora barns intresse av William skulle ha svalnat vid detta laget. Men icke. Rasmus kommer fortfarande och hämtar Wille på morgnarna för att mysa i soffan innan skolan. Han skulle hugga av sin högra hand för hans skull. Igår när jag la Nellie och strax innan lagt Wille så hörde jag att han skrek lite, jag hörde att Rasmus gick in till honom men tänkte väl att han bara stoppat in nappen i munnen på honom. När jag nattat Nellie färdigt så ser jag att Rasmus står där inne i mörkret och klappar sin lillebror på ryggen så han ska känna sig trygg. Och Wille somnade så sött.

Vad har jag gjort för att förtjäna sådan fina barn???


Kramar!


1 kommentar:

  1. Så mysigt och så stolt du ska vara över så varma och omtänksamma barn. Dom brås nog på sin mor =) Kram

    SvaraRadera