söndag 13 november 2011

Stolt mamma...

Hej!
Helgen har som vanligt gått i sportens tecken. Lördagen med min och Rasmus innebandy träning. Sen denna dagen med Nellies handboll och direkt efter till Rasmus poolspel i innebandy. Dom har blivit så duktiga. Vilket spel.!!!! Jag blev nästan rörd av att se honom spela. Det ger en otrolig kick att höra andra ropa hans namn och berömma hans insatser när man sitter på läktaren. Lika stolt blir jag även över hans kompisar som oxå gjorde riktigt bra ifrån sig. Det är en härlig sammanhållning oss föräldrar emellan och jag njuter faktiskt av att åka på dessa matcher. När matcherna var avslutade ställde alla spelarna sig på rad och bankade med sina klubbor och vi föräldrar hyllade dom med rop och applåder, stående applåder förstås. Underbart!!!!! Jag är så tacksam för mina barn som ger mig så mycket på så många sätt. Genom dom har jag fått trevliga vänner.
Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar