söndag 21 december 2008

Idag är jag nästan frisk. Har spenderat några dagar med feber. Men idag tog jag mig ut i världen igen. Var ju tvungen att handla lite åtminstånde för att kunna göra köttbullar till julafton. Jag lyckades hitta en julklapp till Mattias oxå. Jag vågar inte skriva vad man vet ju aldrig när han tittar in på bloggen, han jobbar hela dygnet idag så han kanske får för sig att kika in.
Julafton firas i år i Skåne hemma hos pappa. Brorsan med familj kommer dit oxå. Vi åker imorgon. Barnen tycker det ska bli jättemysigt. Ser fram emot helgen faktiskt. Inte bara stressigt, julklapparna fixade vi för två veckor sedan medan barnen var i skolan resp dagis. Skönt, även om dagen avslutades med ett migränanfall. Känner mig dock lite stressad för jag ska fixa en julklapp till pappa när vi kommer ner i morgon vilket innebär att vi måste vara ner före sju så vi får väl åka ganska snart efter att Mattias kommit hem i morgon bitti. Hoppas han fått sova lite på jobbet i natt annars får jag köra hela biten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar