torsdag 3 juni 2010

Tillbaks

Hej!
Jodå, jag lever....det har varit mycket nu som det ju är så här på våren, inför avslutningar. Möten hit och dit. Sen har det ju blivit varmt och skönt så dagarna spenderas mycket ute. Skönt.
Jag fortsätter med lite bilder från pappas lägenhet. Dessa bilder tog jag för någon vecka sen men det har liksom inte blivit av att dom kommit in. Det har skett fler förändingar. Pappa och jag var iväg för att handla lite växter till balkongen, och det blev verkligen fint. Jag ska fota det oxå.





En kvällsbild där det lyser lite från restaurangen som ligger precis nedanför hans lägenhet. Bilderna ovan talar för sig själv antar jag. Kök och vardagsrum går ihop.

Kramar










1 kommentar:

  1. Ser ut som han har en underbar utsikt om jag inte ser galet. Tack för grattishälsningen hos mig!

    kram Mia

    SvaraRadera