torsdag 29 april 2010

Award..


Jag har fått en Award av gulliga Veronica med bloggen Himmel och Hav gissa om jag blev glad, har inte varit in på bloggen på ett par dagar så det var en glad överaskning. Stort Tack!!

Det man ska göra är att kopiera in awarden i sin blogg, sen länka till den man fick den av, sen skicka den vidare till 7 bloggare och länka till dom.

Jag skickar den vidare till:

Vardagens Guldkorn

Fröken Musse

Och sen 7 saker om mig:

* Tidsoptimist
* Uppvuxen i Skåne, Åhus
* Rätt dåligt humör inför mens
* Kan inte ha kakor hemma för då äts de upp
* Klarar mig inte mer än en halvtimme utan handkräm
* Går inte att prata med mig innan jag vaknat ordentligt
* Är nog mer av ett kontrollfreak än vad jag vill erkänna, mår dåligt när jag känner att jag inte har koll (gäller inte allt)

Ha en bra kväll.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Tackar =0) Då blir det till att klura lite då =0)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Stort Tack!!! Det värmer gott och ännu mer värmde dina ord om mig som sjuksyster... Det var det bästa betyget jag fått på länge och jag kan ju bara säga detsamma till dig!!!
    Sköt om dig och kram. Nu ska jag åka och jobba natten med Anna F=)
    Kramisar från mig!

    SvaraRadera