torsdag 26 mars 2009

Jag längtar såååå....




Åååå vad jag längtar till riktig vår och sommar. Sitter och tänker på vad jag ska hitta på i trädgården i sommar. Jag älskar liljor och har några olika, likaså tycker jag hemskt mycket om hortensian som jag hoppas blir större i år. Frestar er med lite bilder på fina liljor och hortensior.



Förra året ficka jag ljuvliga ljuslila färger på hortensian

Jag har även oranga liljor och vita plus någon som är ännu mer rosa än denna.

Är det någon mer som blir sugen på SOMMAR än jag? Det verkar så ialla fall när man läser era bloggar...

Ha det gott själv så är jag nu i skåne och förbereder mig för begravningen i morgon....

Kram

5 kommentarer:

  1. Vilken fin musik du spelar här!
    Ja visst är 123 kakor smidigt men man måste ju ha rätt orning på ingredienserna så att degen går att baka ut förstås =0). Hoppas ni får fina dagar i skåne även om det blir jobbigt! Du vet att vi tänker på dig!
    Många kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Hej syster yster... Lucka till i morgon vi tänker på dig här uppe i norr. Sköt om er många många goa kramar Ina med familj

    SvaraRadera
  3. Fina bilder, härlig blogg ...
    En blogg i min smak !!!

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga du för din omtanke inne hos mig!

    Ja åhh vad jag längtar till sommaren...både till sol och värme men också för då får jag slänga kryckorna :)

    Trevlig helg

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  5. åååh härligt och vara gift så länge =) eller? =)

    SvaraRadera