torsdag 25 juni 2009

Trötter!!

Jag är sååå trött. Längtar till semestern, behöver sååå en ledighet nu. Sen kan man ju gå och lägga sig i tid oxå men jag tycker inte att det hjälper riktigt. Har jobbat idag. Ganska lugnt men lite pyssel här och där. Imorgon är jag ledig. Ska försöka fixa lite fina blommor till blomlådorna.

Nej nu ska jag gå och lägga mig bredvid sonen och mysa lite. Tv:n lär väl stå på tills jag somnar. Har så svårt att somna utan M bredvid. Har larm, och en stor schäfer som skyddar mig men tydligen är det inte nog. Hm konstigt.

ungefär så känner jag mig, klumpigt trött!!

God natt!!

Kram


2 kommentarer:

  1. haha den isbjörnsbilden är för go. Tack snälla du för fina ord hos mig. Allt stärker mig just nu....Ja visst är man trött nu och behöver ladda batterierna.

    Kram till dig/ Anne

    SvaraRadera
  2. Hej Du!

    Så ni badar i denna värme, vi med men jag badar benen, förkyld fortfarande.... Hostar.... Det är inte kul att vara TRÖTT... Jag tänker på er.... Sköt om er och ta det lugnt.

    Kolla in min smyckesblogg, inassmycken.blogspot.com

    Goa kramar till er alla
    Ina

    SvaraRadera