tisdag 30 juni 2009

Cykelrenovering!!!


Kommer ni ihåg att jag skulle måla om Nellies cykel. Detta gjorde jag för ganska länge sedan, men ja, sen har det liksom blivit liggandes. Jag har fortfarande inte fotat själva cykeln men tänkte visa hur den såg ut före och visa en detalj. Cykeln är nu rosa med vita detaljer. Det där skyddet som sitter på ramen kan man ju inte ha kvar. Jag hittade en vaxduk idag på Willys skall vara runt det där skyddet.


Ja ni får ursäkt bildkvaliten.
Det är små prinsesskronor på. Supergullig.
Nej nu måste jag lägga mig ska upp och börja jobba kl 07. Sen är jag ledig över helgen!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kram

1 kommentar:

  1. Hej DU!

    STORT GRATTIS TILL DIG!
    Hoppas att du får en underbar dag i morgon... och massor med tårta och goa paket... Tjejen blir nog glad över den rosa cykeln när den blir klar sköt om dig och Goa kramar Ina

    SvaraRadera