måndag 13 juli 2009

Fotbollsolycka och gummistövlar...

Fotboll spelas det större delen av dagarna på vår tomt, pojkarnas passion just nu i livet. Jag var själv med igår på en match. Tyvärr får vissa blommor agera fotbollsmål till min fasa. Min rosa liljor tog ett stolpskott och halshöggs....hm... nåja jag har satt dom i ett glas så hoppas jag ändå kunna njuta av några blommor.
Dessa regnande dagar har gjort mig införstådd att man måsta äga ett par najsiga gummistövlar. Jag är väl inte direkt beredd att ge hur mycket som helst för ett par. Jag hittade ett par på Ellos för 179kr. Helt ok.

♥ Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Hej Du!

    Snygga stövlar, å synd med blommorna, men det går över om några år när de går själva till fotbollsplanen... Hoppas att det går bra med växthuset.. ha en trevlig vecka och goa kramar till er alla... Ina

    SvaraRadera
  2. Tjusiga stövlar! Jag har införskaffat mig ett par röda med vita prickar som jag har i trädgården och vid stallet. Ha en skön semester trots det trista vädret. Vi tar bilen ner till Legoland nu till helgen och hoppas på uppehåll åtminstone. Kram Susanne

    SvaraRadera