torsdag 19 november 2009

Idag har det varit ganska ok väder, men hu vad tríst det varit på sista tiden. Jag har nästan glömt hur solen ser ut. Tänker på vintern men börjar frysa då. Jag gillar visserligen snö, men för mig så vinner våren och sommaren med hästlängder. Hur är det för er? Tänk er att få gå ut barklädd och fixa med blommorna eller sitta i morgonsolen och ta en kopp kaffe mmmmm.....LOVELY. Jag får väl vänta antar jag. Så länge får man väl pyssla på här hemma. Ligger lite efter min egen planering men det beror mkt på att jag har nog med att bara vara just nu, min hjärna är lite slö och kroppen likaså. Men lite händer i alla fall. Satte upp en hylla i köket.




På kopparna står hela familjens namn men inte Nellies, har inte hunnit, hmm... på fem år. Skäms på mig.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar