måndag 30 november 2009

Tiden rullar..

Ja nu rullar verkligen tiden på. Här har det hänt en del igen. Ett stort bakslag som i sig inte var så oväntat men med uttröttande följder. Man blir så trött, helt utmattad. Skulle fixa inför vår julförsäljning men nej det var bara att backa.

Imorgon börjar barnen öppna sina adventskalendrar. I år köpte jag faktiskt Lego kalender och Pet shop kalender. Kostar lite men jag orkade inte fixa med några andra advetspresenter i år. Inte för att jag på något sätt tycker att man måste ge barnen presenter varje dag. Men i år slipper jag i alla fall chokladkalendern.

Sen ska man ju försöka fixa klart lite inör julen oxå. Tänkte byta gardiner i köket och i vardagsrummet. Får väl se om det kommer hinnas med. Den där tomten tycks ju inte i år heller kunna sköta sitt jobb så en annan får väl åka ut och handla julklappar. Typiskt. Tomten borde få sparken tycker jag.

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar