fredag 20 november 2009

Jaha då har man gjort det som vi kvinnor ska göra med tre års intervall......kul nej men det går an. Ganska skönt att få en liten check att allt ser ok ut. Jag har inte varit där sedan jag blev klar Barnmorska och hade målat upp en massa konstiga bilder framför mig hur jag skulle kunna se ut där inne. Jag hittade ju en del förändringar när jag själv utförde undersökningar på andra kvinnor. Den där gynstolen är ju bra utelämnande eller vad tycker ni? Mest avigt känns det ju när man klär av sig och ska tassa omkring där naken nertill i rummet. Men min Barnmorska gjorde det bra och pratade hela tiden så där lagomt mycket så jag inte kände mig uttittad. Bra jobbat!!

Åkte sedan och handlade lite, man får ju inte något klistermärke som barnen får när dom varit på undersökning utan här får man ju själv visa att man varit duktig, eller hur.!!

Jag tänkte göra en julgrupp i denna.

Ha det bra. Själv är jag är ledig i helgen och imorgon kommer några grannar över på en bit mat. Trevligt!!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar