onsdag 21 mars 2012

Fru trötter..

Hej igen...
 Så här var det förra veckan. Med tanke på Willes märkliga sömnbeteende och tidiga uppvaknande så blev jag väldigt trött. Jag kände väl en vanlig trötthet men sedan hände en rad saker som gjorde att nu var det dags att sova lite. När Rasmus hade opererat sig, ja just det har jag ju glömt att skriva kom jag på. Men han har tagit bort "polypen" körteln bakom näsan. Gick jättebra och det märks stor skillnad. Men i alla fall så fick han bara äta flytande en dag. Han beställde sin favvosoppa. Den gjordes naturligtvis och jag lät kastrullen stå kvar på spisen för jag tänkte spara soppan till nästa måltid. Jag minns att jag och Mattias tog en fika och jag sneglar på kastrullen och tänker återigen att den ska sparas. Sen minns jag bara att jag frågar Mattias senare vart soppan tagit vägen. Han visste inget förstås. Han var oskyldig, medans jag ångade på om att jag minsann inte hällt ut någon soppa så det måste ju varit han. Att hälla ut soppan innefattar några steg. 1 först hälla ut den 2 ta upp pastaresterna 3 diska kasrullen. Inget av detta minns jag att jag gjort. Jag borde ju reagerat och kommit på att Nej den skulle ju sparas. Nej. Sen när jag skulle hämta Nellie så glömde jag svänga in på skolan och bara fortsatte köra på vägen.....så jag får väl helt enkelt anta att soppan vilar på mitt ansvar. Dessutom blev jag väldigt yr så trött var jag.

Mattias tog Wille några morgnar i rad efter det och nu känns det mycket bättre.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar