måndag 7 september 2009

Länge sen sist...

Hej nu var det ett tag sedan jag kom med ett inlägg. Har haft fullt upp.  Förra veckan var jag iväg med jobbet på planeringsdagar. Vi åkte till Tällberg och hade två fina dagar med toppen föreläsningar och god mat. Och det bästa av allt så unnade jag mig en spa behandling. Sen har jag jobbat i helgen. Hoppas ni har det bra. Idag väntar en städ dag här hemma. Planera mat & kanske jag äntligen ska ta tag i den där klädkammaren hm....ja...vi får väl se.........
visst ser det jobbigt ut.......
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen!

    Ser härligt ut det där... kul att åka på konferens å njuta av tillvaron. Ha en trevlig onsdag å sköt om dig hälsa de andra goa kramar Ina

    SvaraRadera
  2. Tja bruden!
    Saknade er i helgen men hörde av din svärmor att du jobbade. Jag har ju en liten grej till dig, ska försöka komma ihåg den på lördag, för visst kommer R på kören, han är ju stor nu och får vara med och dansa om han vill också!
    kram Linda

    SvaraRadera