onsdag 9 september 2009

Skolfoto...

Jag har alltid undrat vad jag ska göra med alla dessa bilder man får när man tar foto i skolan. Jag har inte den blekaste aning var mina skolfoton från det att jag var liten är någonstans. Rasmus & Nellie har inte tagit bilder varje år på dagis men nu kommer det ju tas varje år. Jättefina bilder där man kan se hur barnen utvecklas. Jätteroligt att ha. Så varför ligger dom då i en hög inne i min klädkammare....den som jag för övrigt skulle tagit tag i häromdan.... Jag har faktiskt funderat på detta ett tag nu hur jag ska göra för att bilderna ska komma till sin rätt någon stans. Men så fick jag en tidning idag med ett reklaminslag från http://www.sandkom.se/ där kunde jag hitta Min skoltid som är en finurlig skapelse där jag kan sätta in klassbilden och sedan ett fritt ark där jag kan göra vad jag vill.

Kika in på http://www.sandkom.se/ så får ni ser mer. Jag har beställt 2st 159kr inkl frakt från adlibris.
Kram

1 kommentar:

  1. Ett fiffigt påfund! Skulle gissa att mina gamla skolfoton ligger i en låda någonstans.. vissa känns fortfarande lite pinsamma att titta på, pudelfrisyr är inte smickrande! ;-)

    Ja, då vet du hur det känns att fölora en förälder.. fast det är ju en känsla som man önskar att ingen skulle behöva känna. Min mamma var svårt sjuk innan hon gick bort, så jag är övertygad att hon nu får vara någonstans där hon har det bra istället..

    SvaraRadera