torsdag 24 september 2009

Lite glest mellan inläggen...

Hej
Ja, nu är det allt lite glest mellan inläggen. Jag har väl inte dirket något bra svar på detta.
Här hemma snickras det för fullt. Vi bygger ett plank mot grannarna och tar samtidigt ner tujahäcken som ser anskrämlig ut. En sektion är avklarad och nu fixar Mattias med en carport där husvagnen ska stå. Den är snart klar och ska bara få takplåt på sig. Sen ska det fortsättas med planket. Så all ledig tid för hans del går till detta, och då känns det inte som att jag oxå kan dra igång ett projekt för då blir ju inget annat i hemmet fixat.

Nellie ska gå en vecka till på sitt gamla dagis sen byter hon till ett betydligt närmare dagis. Som det är nu så sitter vi och åker knappt en mil och lämnar henne. Det funkade bra när Rasmus oxå gick där men nu är det bara drygt men framförallt så vill hon själv byta. Idag är jag ledig, jag har en väldigt bra vecka denna veckan och jobbar bara två dagar. Ska passa på och fixa lite här hemma. Ska sätta upp lite skyltar som jag köte på semestern.

Ha en bra dag!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar