onsdag 25 februari 2009

Igår Semla & idag badades den av...

Ja igår var man ju tvungen att fixa semlor eller hur.. även om vi i hela familjen fått varsin på jobb resp dagis och fritids...det räknas inte eller hur.... Jag bakade inte egna bullar denna gången utan fuskade lite med färdiga bullar men resten var hemmagjort. Mmmm fast det verkar som Rasmus föredrar fuskgrädde som man använder på bagerier för min smakade konstigt enligt honom.????



Idag åkte vi till Sala badhus. Hade aldrig varit där men hört mycket gott om badhuset. Vi tog med en av Rasmus bästa kompisar L och åkte iväg. Farmor & farfar åkte oxå med kusin E. Det var ett superbra ställe. Lagom äventyrligt. Billig entrè. Upp till 7 år 5kr och sedan 20 och för vuxen 40kr. Vattenrutchbana, vågmaskin, klättervägg och andra roliga saker. Vi hade en superbra dag så nu är man rätt trött. Tyvär kan jag väl inte skryta med att jag jobbade bort så mycket semla men barnen gjorde det ialla fall.

Kram






1 kommentar:

  1. Det var duktigt av er, min semla från igår promenerade jag bort igår kväll, men den jag satte i mig idag.... får väl bli motionscykeln när vi kommer hem ikväll.Ska till familjen H på middag och "Gläntan"-planering. Det drar i hop sig till ännu en talkshow =0) Ha det bra! Kram Linda

    SvaraRadera