onsdag 9 december 2009

Nya plädar till soffan..


Hej!
Om ni är sånna fryslortar som jag så använder ni säkert mysiga filtar när ni ligger i soffan. Nu när jag fått ny soffa så hittade jag nya plädar till den. På Chilli hittade jag dessa ulliga gulliga filtar. Jag får nog slåss med katterna om dom men det är det värt.








Det var de mjukaste plädarjag skådat så där kan ni hitta mig de närmaste kvällarna.
Nej nu ska jag iväg för att jobba. Tyvärr så missar jag min sons lussefirande på skolan men jag kunde inte hitta någon att byta med. Mina arbetstiders baksida.

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej
    Snygg soffa.Oj så härliga plädar måste nog ta en sväng till chilli.
    Vi ses Kram Lise-Lott L

    SvaraRadera
  2. Åh, de plädarna var underbara! Min syster har köpt en likadan och nu tror jag att jag måste ha en också. Vill gärna ha en mysig pläd om mig på kvällarna!
    Tack för din mysiga ord!
    Kram Veronica

    SvaraRadera