måndag 28 december 2009

God fortsättning..

Jag har haft en bra Jul. Visserligen så har jag jobbat mestadels, och M jobbade på julafton. Men jag hann med julklapparna och lyckades även få några.

Jag önskade mig detta halsband, och duktiga svägerskan fixade det. Sen fick både jag, svärmor och den andra svägerskan ett litet paket från henne, jättekul. En alldeles egen liten ask låg detta smycke i.


Observera att det är ingen påklistrad etikett utan den är tryckt i kartongen. Proffsigt!!!



Min julafton gick nog i smyckets tecken kan man säga, M hade även köpt ett fint armband från Pearls for girls, ganska lätt då man bor granne med en återförsäljare....

Fint eller hur...
jag fick även en fin pyjamas....han tyckte nog att de gamla blivit för små...nalle puh varning kan jag bara säga..när tröjan slutar mitt på magen....konstigt..det måste vara fukt i garderoben??....
sen fick jag även denna boken


denna känner ni igen eller hur...

På rean hittade jag en liten söt brevlåda som jag kan lägga julkorten i. Det är ganska fördelaktigt att handla julsaker på REA.



ja, sist men inte minst så skickar jag med en bild på tre kusiner bredvid en snögubbe


God fortsättning...
Kram

3 kommentarer:

  1. Å så mycket fint du fått! Måste ha varit jättesnäll hela året ;0) Hörde att ni inte kommer på nyår =0( Typiskt att behöva jobba. Hoppas ni får det mysigt ändå, utan oss. Vi ses ju på lördag... här fejas å målas det vill jag säga! Det är nyttigt att ha kalas ibland för då får man lite gjort här hemma ;0)
    Må så gott, å gott nytt!!
    Kram på er alla!
    Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Såg att du har varit snäll i år...! Kul överraskning att även min lille son kom med även i din blogg... lite mer uppdaterad än min... Snygga halsband, hon är duktig din svägerska *LER*... Boken skulle ja å vilja ha... får väl önska mig en sådan när jag fyller år.

    Ha ett rigtigt GOTT NYTT ÅR!
    Goa kramar Ina

    SvaraRadera