tisdag 8 december 2009

Soffan har anlänt..

Nu har vår soffa kommit. Väggarna är målade. Nu ska det "bara" piffas en del. Fixa ny tv bänk.  De som representerar det manliga könet i vår familj inkl grannen hänger nu upp sig på att vi inte har någon platt tv. Men jag kommer lite för nära småland för det. Vi har en fungerande tjocktv som snart ändå kommer ha gjort sitt. Jag har svårt för att köpa nytt när något redan fungerar. Min man håller med mig även om han och sonen säkert i smyg går och häller vatten och petar in saker på olämpliga ställen när inte jag ser på.....hi.... nej skojade bara....eller.... jag vet ju faktiskt inte. Ja här kommer nu ialla fall lite före och efter bilder men som sagt så är ju inte rummet klart ännu.








På bilden ser det ut som om soffan är bland men det är den inte , den ser äve mindre ut än vad
den är. Divan delen eller öppet avslutsom det heter är betydligt längre äv vad jag är. Hm konstigt det där med kameror eller kanske det hänger på den som står bakom kameran....

Ha det gott
Kram

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt blev det!! En ny soffa till vår gillestuga står på min önskelista. En vit i tyg skulle vara snyggt men verkligheten (stavas HUND) säger svart skinn. Vi får se vad tomten säger =0)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tomten säger, åk förbi Käkeläs möbler å prata med Micke ;)

    SvaraRadera