onsdag 7 september 2011

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder

Hej!
Baksidan av att ha hund när man har en liten och är själv hemma är att man måste ut oavsett om det regnar eller inte. Idag är det en sådan regnig dag. Pust. på med alla regnkläder. Hunden är inte heller så förtjust men bajsa på tomten vill han inte. Den enda som inte märker någon större skillnad är lilleman som ganska nöjt tittar upp på mig. Ska vi byta frågade jag honom men fick mest ett leende och en utsträckt tunga till svar. Tror nog att det betyder: Glöm det morsan!!!
Mysigt va?! Jaja nu i alla fall hemma och lilleman somnade i vagnen. Tänkte passa på att ta en kopp kaffe för att sen åka på besök hos ortoptisten (skelningssyster). Mattias möter upp mig där. Han sover kvar på stationen efter ett nattpass.

Ha det gott
Kram

1 kommentar:

  1. Hej
    Nu har jag titta in till dig och läst i fatt lite.
    Vilken mysig husvagn ni har,jag längtar så efter en jag också när jag läser och tittar på bilder på din.'
    Gulliga och fina barn och även hunden ser fin ut.
    Kram från Lise-Lott L

    SvaraRadera