torsdag 29 september 2011

Förkyld...

Hej!
Har en liten förkyld kille här hemma. Hans första förkylning. Kanske inte så märkligt eftersom han stoppar det mesta i munnen då det har kliat så förfärligt där. Nu är båda tänderna uppe ordentligt.
Så han är lite vissen min lille kille.

Idag köpte jag ett set kläder till honom som han ska ha på barnvälsignelsen som ska äga rum den 9/10. Nyinkommet från Lundmyr. Dom har börjat med en ny grej när det gäller bodysarna. En dubbel knäppning i grenen som gör att man kan ha kläderna lite längre.



Här ser ni den "braiga" knäppningen

När man inte är på topphumör så kan det vara bra att storasyster "läser" en saga.

Förresten, den där superiden jag hade om Willes nattliga rutiner. Glöm det. Det var tydligen en engångsföreteelse. Jag ska prova igen men jag tror nog mer på ovane teorin. Möjligen att han utvecklas ganska fort och det blir mycket för den lilla hjärnan och därav störd sömn.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar