söndag 9 oktober 2011

Barnvälsignelse

Hej.
Idag har vi haft barnvälsignelse för william. Det blev en härlig dag, fina presenter. Min vän Kickan sjöng som planerat Theos sång. En så underbart fin sång att ha på dop eller som i vårt fall barnvälsignelse.

Jag kunde inte titta på Kickan när hon sjöng, alldeles för nära till tårarna då. Som Mattias sa gick tankarna till de första minutrarna i Willes liv och känslorna av att nästan ha förlorat honom. Det blir mer känslosamt nu på något vis när vi fått lära känna honom och med den glädje han sprider i vårt hus. Jag känner sån stor tacksamhet för att jag får hålla honom i min famn varje dag.

Min bror med familj kom upp från Skåne, verkligen jättekul.

Dagen för Wille blev lite för mycket så tyvärr fanns inte orken för honom att visa sin bästa sida.

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar