fredag 3 april 2009

Hur ska detta gå....

Jag var över till butiken som jag har bild på i högerspalten. Inte nog med att det fanns hur fina kläder som helst där, nu har Lotta utökat inredningsbiten med ett helt rum med bara inredningsgrejer. I den stilen som jag tycker om och många av er andra tror jag




Blir lite jobbigt för plånboken , när jag nu insett att det jag vill ha finns några steg bort.




Bilderna lånade från Lottas hemsida




Igår beställde jag lite kläder från Ellos, fick lite tips från en annan bloggare.



Kanske trist med två lika fast olika färg men den svarta kommer passa till mina vita jeans

Nu är det helg och jag är ledig, vi ska faktiskt ut med husvagnen lite, premiär. Ska bli jätteskönt.
Ha det gott!
Kram

4 kommentarer:

  1. Å va mycket fint! Förstår att det måste vara enkelt att bara slinka in.. måste kolla in dit om hon har öppet nästa gång vi kommer förbi! Mysigt att åka ut med husvagnen, vi hämtade hem vår i veckan och körde den till Tumbo på lagning direkt. Vi blev ju påkörda i slutet av förra sommaren och fick det inte lagat då. Hör av er om ni har en stund över i veckan, så kanske vi kan ta en fika... vi är hemma större delen av veckan. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du tyckte om sakerna! När jag ser de kläder du gillar så tror jag att du kommer att gilla de tunikor som är på väg med märket Drys/ Repeat. Återkommer när de har kommit!

    Ha det bra!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej Du!

    Det är bara att spara... det gör jag nu så jag kan handla när jag kommer ner nästa gång... Det är väl bra med två färger om det är så att man gillar plagget. goa kramar Ina

    SvaraRadera
  4. Hej, vilken fin blogg du har. Visst är det både härligt och farligt med fina butiker i närheten av där man bor. Själv har jag inte mindre än fem stycken lantliga butiker på väldigt kort avstånd. Livsfarligt! Men samtidigt underbart. Ha det så bra!
    Kram Katarina

    SvaraRadera