onsdag 22 april 2009

Pimp my ride..

Rasmus fick ny cykel för ett tag sedan. Nellie ska ta över hans. Vi ska försöka piffa upp den lite. och vilken färg tror ni att hon vill ha?? Kan det vara ROSA ...
letade som en tok efter rosa sprayfärg men ingen färghandel hade. Gick hem och googlade på sprayfärg och får ju då direkt napp, ett knapptryck och sedan kommer den i brevlådan. Fick även tips på andra butiker i stan som kan tänkas ha. Någonstans måste ju grafitti målare köpa sin färg. Så nästa gång jag ska köpa något tänker jag googla först.
Kram

4 kommentarer:

  1. Å vad snygg den kommer att bli! Förstå vad du kommer att vara avundsjuk när hon räsar iväg på sin rosa lycka!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Du!

    Rosa, kan det vara någon annan färg.... Hon kommer att bli supernöjd. R kommer att ångra att han övergav den cykeln. Ha det riktigt gott och goa kramar Ina

    SvaraRadera
  3. hejsan! allt är bara bra med mig, trött och sleten efter en veckas festande i porutgal dock :) men de var en helt underbar vecka så ska absolut inte klaga. hur är allt själv? ja visst är jag lite mystisk, du är inte ensam om att tycka de :) hehe.. Ha de bra och hälsa familjen! kram

    SvaraRadera
  4. Vilken dröm för en liten tjej att få en rosa cykel. Kan tänka mig hennes leende.
    Kramar Anette

    SvaraRadera