fredag 15 maj 2009

Blogg mamma...

Min dotter ropade på mig härom kvällen att jag skulle komma upp till henne.....det var dags för henne att sova..och jag satt framför datorn och bloggade...


mamma kommer du?..... Mm....men kommer du....Mm..absolut...men varför kommer du inte?.....jag kommer.....men hallå...Mm.....kom nu!....jag kommer nu....men varför rör sig inte dina ben då?...då reste jag mig och skrattade till för då kunde jag ju inte annat än att komma.

Är man bloggberoende då? Nej men jag har jobbat tidigt varje dag och haft en massa möten på kvällarna så jag inte kunnat komma ut på bloggen så mycket. Så nu är jag väldigt trött, men vad skönt för nu jag är ledig till måndag eftermiddag. Och i morgon ska jag få sova......ZZZZ..... Sen på kvällen bär det av till goda vänner på mat innan MELODIFESTIVALEN.
Kram

4 kommentarer:

  1. Hm jo jag tror att vi är bloggberoende. Jag frågade min man om bloggen är hans konkurrent, näe det är ditt andra liv. Ja vad svarar man på det???
    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Och så ska ni ju på körövning;-) För att värma upp innan melodifestivalen! Klart att du är lite bloggberoende....det är vi alla! Kram M

    SvaraRadera
  3. Älskar bokstäver och försöker att fynda och hitta dom här och där. Tips till väggord som inte är så dyra som på alla nätbutiker, buda på Tradera .

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  4. Det är himla lätt att bli bloggberoende faktiskt. Jag är nog likadan, måste kolla den åtminstone någon gång per dag :)

    Är fortfarande riktigt avis på ditt växthus!

    :)

    SvaraRadera