fredag 8 maj 2009

Dags för hårinpackning.....

Jag var hos frissan idag. Tidigare har hon alltid berömt kvaliten på mitt hår. Men inte idag... torrt och tunnt i topparna. Jag går ju ändå var 8:e vecka men av olika anledningar så mår inte mitt hår bra. Så nu ska det vara hårinpackning och tabletter. Sommaren brukar ju inte göra saken så mycket bättre......eller hur.

Så nu är det dags för hårinpackning, dock inte med märket på bilden men ändå... Jag kan ju berätta lite pinsamt men frissan upptäckte att jag använt helt vanliga gummiband som hårband...jag vet! helt puckat men jag tog det jag hittade innan jag drog iväg. Har tyvärr oxå använt det på jobbet då jag glömt ta med vanligt. Fick mig en rejäl utskällning av henne...självklart med glimten i ögat jag vet ju hur det sliter på håret. Så jag köpte en massa nya riktiga hårgummiband på vägen hem.

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Anette!
    Tack för titten hos mig. Ja, jag älskar min trädgård, det är där jag visstas mest just nu. Det såg ju riktigt gott med kycklingrätten, älskar att laga mat. Mysig blogg du har, kommer gärna tillbaka.
    Ha en skön helg
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Hallå! Vad du är duktig som går varannan månad till frissan. Jag går 1-2 gånger per år men då åker halva huvudet av också.... Jag är urdålig på att fixa o trixa med håret. Det ska vara enkelt och lättskött. Lite schampo dagligen och så en hårklämma eller en snodd, dock ej gummisnodd då det gör så förbenat ont att ta bort!!! Måste säga att du har en fantastiskt fin sida och musiken tog jag efter från dig! Må gott, trevlig helg. Nu ska jag iväg och jobba!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. PS, hur får du låtarna att inte alltid börja om från nr 1 så fort man tittar in på bloggen? När jag går in på min så börjar alltid samma låt... Har du nåt knep?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja du ser till och med frissan har ögonen på en, blink...

    Kram Anne

    SvaraRadera