fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År !!!!

Hoppas alla har haft en bra jul och nu även en trevlig nyåsafton. Själv jobbade jag kväll och anslöt ca 22.30 till grannarna. Vi fick god mat på jobbet så utan nyårsmiddag blev jag inte. Idag var det M tur att åka till jobbet. Själv är jag seg i kroppen. Även om kvällen var lugn så är jag inte van att vara uppe så sent. Börjar väl bli gammal antar jag. Drömde en massa konstigt under natten, helsnurrigt faktiskt men rätt komsikt. Vi var och åkte skidor i sälen, det är alltid jätteknasigt att drömma om det för jag får liksom inte riktigt ihop skidorna och sen så upptäckte jag en backe som jag inte kände till och fick då reda på att den slutade i Hallstahammar vilket ligger strax utanför där jag bor och jag tyckte det var supersmidigt för då slapp man ju åka dessa 35 mil för att komma till Sälen. Sen blev det jättesnurrigt och jag träffade en dansk skådespelare,  ni vet han från Underbar och älskad av alla. Vart kom det ifrån???? Ja konstigt blev det.
Nu är jag ialla fall vaken, eller ja nästan, och jag kom på att jag glömt att visa mina fina koppar som jag fick i julklapp.


och när man har tex kaffe i den så bildar vätskan ett hjärta..kul va. Man känner sig liksom lite hjärtlig när man dricker ur denna.


Design: Hanna Svensson.

Jag fick fyra stycken så jag kan bjuda på en hjärtans kaffe stund.

Min Amaryllis har slagit ut nu helt lagom efter jul...hm.. men fin är den i alla fall.




Många kramar och et Gott Nytt År
önskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar