onsdag 28 januari 2009

Äckliga kräka!!

Ja ha. Nu var det min tur att vara hemma med en liten kräkande tjej. Hon började i natt. Vi fick små pauser mellan så man just hade somnat och så kom nästa. Nellie är ju strax 4 år men har varit väldigt förskonad från kräkningar. Hon känner ju inte igen känslan utan kräkan bara kommer. Så nu kanske ni kan förstå vad jag gör idag. Tvättar!!!! och städar. Nu har jag gett henne en hink som hon får bära med sig så vi kan fånga eländet. Stackars lilla Nellie. Lite hålögd börjar hon bli. Nu måste jag ut med hunden så hon får sitta med sin hink framför tv:n en stund själv.

1 kommentar:

  1. Nämen usch!!! Jag lider med er...det är ju verkligen inte kul med kräksjukan. Tapper tjej ändå som bär runt på sin lilla spyhink. Hoppas ni får en okej dag idag och att Nellie snart mår bättre. Kram Lovisa

    SvaraRadera