måndag 5 januari 2009

Förkyld igen

Jaha förkyld igen!!
Nu sitter nästäppan där som en smäck. Visserligen har jag ingen feber så jag är rätt pigg ändå.
Har jobbat idag. Jag får inte vara sjuk på onsdag. Då ska jag ha kejsarsnitt på jobbet och har redan träffat tjejen och just denna gången är det superviktigt att jag kommer och har hand om henne och hennes man. Känner mig lite spänd inför detta men jag hoppas det blir bra.
Ledig imorgon så jag repar mig säkert. Har provat nya Otrivin Comp som visar sig funka bra. Ser fram emot nästa vecka. Vi lyckades få tag på en stuga i Lindvallen mitt i backen för 1190kr. Pappa kommer upp och ska följa med. Det blir nog kallt men skönt. Denna gången ligger fokus på barnen. Det är första gången i fjällen för dem så det blir mycket tid i barnbackarna. Det kommer bli så skönt. Att avsluta dagarna med bastu och en kväll framför brasan. Det låter inte så jobbigt va??

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Fick tips av Linda att kolla in den här sidan...och se här är ju du =) Hoppas allt är bra med er (förutom tråkig förkylning). Sköt om er och hälsa familjen. Kram Lovisa Kindevåg med familj

    SvaraRadera
  2. Hej kul att du kikade in, det finns några små ljushus kvar i butiken. Så om du bor i stan så är det bara att kika förbi. Ha det gott! /Johanna

    SvaraRadera
  3. Hej kul att du kikade in! det finns några få små ljushus kvar i butiken så om du bor i stan är det bara att kika förbi. /Johanna

    SvaraRadera
  4. Nämen vad trevligt att man har fått inspirera någon ;o) Du har en jättefin blogg måste jag också passa på att säga. Är det någon av barnens fötter på bilden längst upp? Ha det gott, kram Lovisa

    SvaraRadera