tisdag 20 april 2010

Nytt läge.....

Nu kommer det komma en del inlägg från pappas lägenhet. Min pappa har har under ganska lång tid bott hemma hos mig och min familj. Han har letat efter en egen lägenhet och har nu fått en liten pärla. Så nu har flyttlasset gått och nu börjar iordningställandet. Anledningen till att jag visar en massa här på bloggen är att då kan min bror med familj och även andra som bor kvar i skåne följa progressen och känna sig lite delaktiga. Om ni klickar på bilderna så får ni dom i större format.
Kaos i och runt nya soffan som naturligtvis är en Ektorp bäddsoffa.



Kaos även i sovrummet....utsikten dock helt ok.

Ja, denna bilden talar för sig själv...packlådor överallt. En pappa som står i köksdelen....

Här intas den första fikan på balkongen.....som ni kan se så har han en rätt störande utsikt. Man ser otäckt solglitter på sjön, segelbåtar och nyisatta motorbåtar som åker ute på sjön, fiskmåsar och sen värst av allt denna sol som tvingar sig på.......hm....kanske man får komma dit lite då och då för att plågas lite...
  
Kramar

1 kommentar:

  1. Skönt att ni kom hem hela igen. Härlig utsikt du! Där kommer han och katterna säkert att trivas!
    KramLinda

    SvaraRadera