fredag 9 april 2010

Renovering...

Hej!
 Jag måste bara visa en bild av vår taklampa uppe i vardagsrummet. Man kan tycka ett det är rätt märkligt att visa en bild på en lampa men jag är så nöjd över denna lampa. Den är vit och smälter så bra in i taket..köpt på  det stora varuhuset...IKEA...vårt hem skulle kunna vara tagen ur en reklam från IKEA med vissa undantag.. lampan kostade 99kr.....när jag har stått och borstat tänderna  om kvällarna och tittat ut genom dörren till badrummet så har jag tittat upp mot denna lampa och känt mig sååå nöjd...över en stackars lampa, ja eller hur...lätt tjej att behaga.

Ja så knäpp är jag.
Just nu sitter jag och lyssnar på Jill Johnsson från Spotify...vi ska på hennes konsert på söndag.
Vi har börjat vår renovering av tvättstugan nu oxå...ska bli så skönt. Vi gjorde lite tokigt när vi byggde huset. Ändrade lite i grundritningen men det blev inte så bra. Kanske fanns en grundtanke från arkitekten hm...man lär sig av misstagen. Nu ska vi separera rent och smutsigt. Jag visar bilder sen så förstår ni bättre men inte förrens det blir klart, så ni inte blir alltför chockade av förebilderna. Nej det är inte riktigt så hemskt men ändå...

Kramar

5 kommentarer:

  1. Ja, det är väl lite märkligt hur man kan stå och bli kär i en lampa eller en pryl? Det är nog typiskt oss tjejer.

    Killar kärar nog mer ner sig i bilar, skulle jag tro. Så är det här iaf. ;-)

    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Så det är dax att renovera igen! =0) Ja, inte är det helt fel med den lampan, Ikea och allt. Det ska bli spännande att se hur det blir sen, Ha en skön helg och vi hörs sen hälsa familjen goa kramar Ina

    SvaraRadera
  3. Hej Igen!
    Glöm inte min tävling om armbandet. kram

    SvaraRadera
  4. Hej Nettan!!!! Åhh va roligt att hitta hit till din blogg! Så roligt att läsa om hur ni har det. Stora kramar Maria hall

    SvaraRadera
  5. Haha knäpp är du inte, jag kan vara hur nöjd som helst över småsaker. Fin lampa och praktisk. Ikea har såååå mycket bra. Tror inte att tvättstugan är så farlig...Men tur att man kan välja vad man vill visa eller hur? / Kramkram Anne

    SvaraRadera