onsdag 28 oktober 2009

Award...


Jag har fått min första award. Från nattsyrran hon tar helt underbara bilder med sin kamera. Så jag tackar för awarden. Med denna så följer uppgiften att skriva 7 saker om mig själv samt sedan viadrebefodra till 7 andra bloggare. Här kommer lite info om mig.

1. Jag är född och uppvuxen i Åhus i Skåne
2. Jag är en riktig hemma nörd
3. Älskar att träffa släkt/familj och fira födelsedagar mm.
4. Hatar att leka i sandlådan, gillar inte sanden
5. Har dille på att smörja in händerna, kunde inte rita med vattenfärg i skolan och sedan tvätta händerna för att sedan ta i pappret som då var extra torrt. Hade handkräm i skolbänken
6. Avskyr när man pratar med någon och personen i fråga hela tiden kollar runt om kring sig eller bara går iväg av någon onödig anledning
7. Kan inte se på när min man dammsuger, han gör ju inte som jag........

5 kommentarer:

  1. Kul att få veta lite mer om dig! Och tack för att du tänkte på mig, ska anta den någon dag.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Hej Svägerskan!

    Kul, att du valde mig, Tusen tack den var fin. Roligt att lära känna dig lite mer. Ha en trevlig kväll, (Du kan ju kolla in min sen får du veta mer) goa kramar Ina

    SvaraRadera
  3. Tackar!! Ska ta tag i den någon dag, måste klura lite...
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. jag gillar verkligen din blogg, du har så många vackra bilder. :-)

    Kram britt

    SvaraRadera
  5. Så härligt att få läsa lite mer om dig!! Och det där med att se på när andra gör saker.... Hmmm det är inte alldeles enkelt för min del heller men försöker bättra mig!
    Kram

    SvaraRadera