fredag 16 oktober 2009

Tävling....

Hej!
Jag har länge tänkt att det vore roligt om även jag skulle ha en tävling.
Så när mätaren kommer upp till 3000 så har jag en TÄVLING/UTLOTTNING. Så nu har jag ju lovat det och då måste man ju hålla det eller hur. Håll därmed utkik.

För övrigt så rullar livet på. Det känns rikigt bra även om känslolivet gör en trött. Men det känns som att jag är van vid att mitt liv består av mycket tankar och känslor i omlopp allt sedan min mamma dog i alla fall för 2 1/2 år sedan. Självklart är jag rädd för hur framtiden kommer bli men försöker att leva i nuet och glädjas av de framsteg som tas i nuläget. Jag börjar se hur vissa pusselbitar faller på plats, jag ser meningen med vissa vägar jag följt i mitt liv att det finns en djupare mening med allt. Jag kan bara säga att GOD WORKS IN MYSTERIOUS WAYS eller hur det nu stavas


Många kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar