lördag 17 oktober 2009

Shopping.....

Hej!
Idag var det lite trist väder så vi tog en tur till Strömsholms Slott, det är visserligen inte säsong att gå in på slottet just nu men det finns en liten affär där ute som heter Slottsboden. En jättemysig affär som jag länge tänkt åka till men som inte blivit av. Kommer säkerligen bli fler besök. Jag gick inte tomhänt därifrån, till och med pappa som inte är någon shoppingfantast gillade det han såg när han gick omkring där inne.




Sen åkte vi till en möbelaffär och faktiskt inte IKEA denna gången utan till en annan där en god vän jobbar, vi har hittat en soffa där som vi tycker om så nu har vi mätt upp med tejp för att se om den kommer att passa. Det blir ju några veckors leveranstid men det ska ju målas innan och fixas lite.

Kram

4 kommentarer:

  1. Å va mysigt! Dit skulle jag vilja åka! Visst är de mysiga de små husen!
    Må så gott nu i veckan!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Halkade in här av en slump och så blir jag alldeles röd om kinderna när jag läser vad du skriver. Och så börjar det snurra i huvudet och jag försöker tänka tillbaka och minnas vem du kan vara... I lördags var det mycket trevliga kunder och ganska mycket att göra ( Jättekul förstås!). Vad kul att du hittade lite saker som du gillade! Zinkhusen är ju så himla söta!
    Tack snälla du för dina rara ord och välkommen tillbaka!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Å tackar för grattishälsningen hos mig!
    Vilken mysig dag, shopping kan liva upp den tråkigaste av regndagar!;-) Gillar oxå zinkhusen, supermysiga!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Men du... inte visste jag att det fanns en liten affär där!! Ska nog ta med Anna F och åka dit någon dag!!! (när hon kommit hem efter semestern förstås.) En lagom utflykt=). Hoppas allt är bra med dig och om du känner för det så har du en award att hämta hos mig. Kram

    SvaraRadera