onsdag 7 oktober 2009

Här är jag....

Hej!
Nu har jag återigen varit borta från bloggen, eller rättare sagt jag tittar in hos alla men har inte orkat skriva eget inlägg. Jag har haft en jobbig tid. Tråkigheter inom familjen. Livet är inte alltid så enkelt. Inte för att jag någonsin trott det heller. Jag följer just nu min instinkt och och tror att jag får vägledning hela tiden. Har inte möjlighet att fokusera på så mycket annat än familjen just nu. Fick ett samtal på jobbet förra veckan som vände upp och ner på tillvaron fullständigt. Jag ser meningen med min situation och det känns bättre och bättre. Tar en dag i taget, kan inte göra så mycket mer just nu.


Hoppas alla har det bra.

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Vännen!

    Många hjärtliga goa underbara kramar till dig och familjen, Vi tänker och ber för er. Du finns i mitt hjärta hela tiden och i mina tankar. Sköt om dig vännen slit inte ut dig, Kraaaammm. Ina

    SvaraRadera
  2. Låter jobbigt. Du vet var vi är om du behöver oss, eller hur! Försök inte bära allt själv bara. Tänker på er! Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig. kramar Kollegan Linda H.

    SvaraRadera
  4. Usch vännen, livet kan vara så hemskt jobbigt ibland. Vi tänker på er och tveka inte att höra av er om det finns något vi kan göra! Många kramar!

    SvaraRadera