onsdag 28 oktober 2009

Jag har fått nackspärr....

Hej!
Igår fick jag nackspärr. Jag har gått med spänningar i nacken flera dagar men igår blev det sju mil värre. Ap ont eller fetont som barnen säger. Tagit Alvedon plus Ibumetin men med föga effekt. Kanske jag kan få tag på en kiropraktor eller liknande. Sitter med vetekudden runt nacken. Känns inte så värst bra att åka bil helller, jag kan ju inte vrida mig. ÅHHH vad synd det är om mig nu......eller hur.

Jag har ialla fall fotat vår färdiga car-port bakom skymtar även planket som är klart men bara en sektion. Tuja häcken är ialla fall borta, så nu har vi full insyn till varandra. Lite att tänka på innan man springer ner halvklädd i köket. En lite rolig händelse med planket var att när M skulle tillfället förankra reglarna så använda han husvagnen. Sen en dag skulle han flytta vagnen av någon anledning och började köra, tilläggas bör att han nyss kommit hem från nattjobb, men i alla fall så märker han att det är lite motstånd men tänkte inte så mycket på det utan gasar lite extra. Sen ser han i backspeglen hur planket följer med. Gissa om han var lycklig den dagen.... Men det löste sig utan större problem.

Bilderna tagna i motljus men man ser ju hur det ser ut..........
Ha en bra dag. Glöm inte min tävling längre ner.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar