söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag...

Till alla er där ute...en stor kram ifrån mig på alla hjärtans dag.

Vi är rätt dåliga i min familj att uppmärksamma denna dag. Jag tycker visserligen inte att man måste köpa något till varandra men man kan i alla fall tänka lite extra kärleksfullt om varandra och kanske göra något mysigt ihop. Mitt hjärta uppmärksammade mig idag i alla fall med en del spa-grejor. Mitt andra hjärta Nellie hade gjort en fin teckning och slagit in. Hon undrade varför inte jag gav henne något så då ställde jag mig och bakade hjärtmuffins och ritade ett hjärta åt henne. Mest överaskande var ändå en present från min pappa, ett jättefint armband.




Dagen spenderades för övrigt i en sporthall där Rasmus spelade match i innebandy. Sen ett besök till det gula M:et och sen det sedvanliga badet i badhuset som vi gör varje söndag. Mattias har jobbat och kommer inte hem förrens imorgon bitti. Så ingen hjärtlig middag här heller, det hade ju jag visserligen kunnat bjuda min pappa på men vi/jag var så trött efter matchen (man skulle kunna tro att det var jag som spelade) så det fick bordläggas till en annan dag.

Kram på er igen...


1 kommentar:

  1. Låter som en bra dag! Å vilka fina hjärt-muffins. Sådana formar skulle man ha ;0)
    Kram på er och hoppas ni får en bra vecka! Linda

    SvaraRadera