tisdag 9 februari 2010

Idag var vi iväg och tittade på det skåpet som vi fått reserverat åt oss, men Nej det var inte riktigt vad vi tänkt oss. Däremot så svängde vi förbi Myrorna och där fanns inte heller något skåp men väl ett pelarbord. Jag har nämligen oxå tänkt byta ut vårt soffbord och var på jakt efter ett pelarbord. Kändes rätt dumt att springa omkring i city med ett bord, känns som man stulit det. Mattias fick oxå en chock när han hörde mig försöka pruta ner priset. Jag lyckades dock inte men rätt kul att försöka. Nu står bordet i bilen fortfarande men vi ska ta in det imorgon för att måla det vitt. Det är rätt slitet så det känns helt ok att måla om det faktiskt. Jag hittade några bilder på nätet som påminner om bordet så ka jag visa det rikiga sen.


Det ingick två iläggsskivor oxå.

Kramar

1 kommentar: