fredag 26 februari 2010

Ja se det snöar.....

Nej idag snöade det inte kan jag säga. Det regnade när jag var ute med hunden i morse. Jag är såååå trött på detta nu. Inte ens barnen bryr sig om det är snö på sportlovet eller inte. Bin there, done that.
Mattias är ute just nu för att skotta av lite snö på altan taket. Lavinen har fallit från husets tak, hela huset skakade. Hur blir det när allt töar, översvämning eller... Vår dator är på lagning igen och jag säger åter igen Bin there, done that. Känns som att vi kan det där med att lämna in en dator, vi behöver inte öva på detta mer.....så just nu sitter jag i vår lilla skubb under trappan och skriver. Not fun. Trångt, långsam gammal dator. När jag går in på allas bloggar så tar det tid. Därför går jag inte ut så mkt just nu..på bloggar alltså.

Lite arg är jag faktiskt oxå måste jag tillägga och det utan att använda engelska ord.
Jag blir lite trött när inget händer trots vetskapen om ett problem i flera månader. Blir ledsen när andra far illa över beteenden som inte är normala. Om de inte kan få dom att sluta nu hur ska det då gå i framtiden??
Ja, jag vet att det låter lite luddigt.....

Ha en skön helg, själv jobbar jag.

Kramar

1 kommentar:

  1. Halloj!

    Tack för kommentaren hos mig! Bordet som du målat vitt blev bra sååå fint!

    Hoppas att du får en skön helg!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera