måndag 1 februari 2010

Delade meningar

Det råder verkligen delade meningar om vädret vi har. För mig får gärna vintern försvinna och vår komma, men jag vill då rakt inte ha blask, regn och grått. Då får det hellre vara kallt och vitt. Det känns som det inte spelar så stor roll för jag kan ju inte göra något åt det i alla fall.

Idag har vi fixat till larmet här hemma, vi avslutar ju vårt telefonjack här hemma och då behöver vi en GSM-puck för att larmet ska fortsätta fungera. Skulle igentligen gå på 1700kr men med lite förfrågningar så fick vi det gratis. I LIKE. Fixade till en rörelsedetektor oxå. Det blir bra.
Nu sitter jag här och har idetorka på vad vi ska äta ikväll, måste tag i detta problem ganska omgående.
Kanske det blir Pasta Carbonara, det var länge sedan.

Jag och pappa tog en sväng till minnenas väg idag och pratade om mamma och deras flytt hit och dit. Känns så skumt att prata om någon som finns så färskt i minnet, men hon har varit borta i snart 3 år. 

Saknar  dig mamma.....

Kramar

1 kommentar:

  1. Skönt att ni kan prata om henne! På det sättet fortsätter hon ju att vara färskt i minnet. Kan inte tänka mig hur det känns =0( Kram på dig! Linda

    SvaraRadera