måndag 8 februari 2010

En ängel till alla barn med cancer....

Jag har ganska länge varit på väg att beställa en liten ängel som man kan fästa på ett halsband, jag har sett en på en blogg men har liksom inte kommit till skott.. Häromdagen så kom min kollega till jobbet med en liknande ängel i sitt halsband. Det visade sig att hennes dotter har en kompis vars son har fått cancer. Hon och några andra sitter och gör dessa änglar och säljer dom för 100kr så går pengarna till barncancerfonden.
Så nu är jag stolt bärare av en söt liten ängel.

Kika gärna in på hennes blogg

Kramar



2 kommentarer:

  1. Hej
    gå gärna in på min hemsida och se mina änglar jag gör för barncancerfonden.
    http://www.lisasplace.se/Contents.htm

    Läs gärna denna bloggen om som handlar om en liten kille på 3 år som har cancer. Han och hans familj står mig väldigt när.
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13871089

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag skulle gärna vilja veta var man kan beställa dessa änglar! Min kompis gick bort för ungefär 2månader sen i canser.. Tacksam för svar (elina-olsson@live.se)

    SvaraRadera