torsdag 18 februari 2010

Nu är det klart

Så nu har jag målat klart vårt nya bord. Jag blev riktigt nöjd med resultatet om jag får säga det själv. Visar här nedan det bord som vi haft sedan vi gifte oss för snart 10 år sedan. Glasbord passar inte riktigt in i min livsstil med kladdiga barnafingrar. Då får man ju springa med trasan jämt och jag har bättre saker för mig....tror jag.




Vad tycks?? Får jag godkänt??

För övrigt så har Rasmus halsfluss och Nellie är hes med lite feber. Bättre det än magsjuka i alla fall.

Kramar

6 kommentarer:

  1. Hej Svägerskan min!
    Visst får du godkänt, och hoppas barna blir bättre och att ni slipper magsjukan. Här har vi blivit bättre från förkylningen å allt är bara bra, Ha en trevlig helg och sköt om er. Bordet blev helsnyggt, ha det Goa kramar Ina

    SvaraRadera
  2. så himla fint om du frågar mig. Mina förääldrar har ett likadant bord som ännu inte är målat. Nu får jag övertala dom att måla det vitt tror jag minsann;))

    SvaraRadera
  3. Halsfluss låter inte kul... vi andra har förhoppningsvis klarat oss från magsjukan som E började med i måndags... vi får väl se...
    Bordet blev skitsnyggt!!! MVG !!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättefint blev det. Jag har faktiskt ett liknande bord hemma hos mig, kanske från samma tidsålder.... Krya på er och ha en härlig helg i snöyran=)
    Kram

    SvaraRadera
  5. 10 POÄNG!!! ;) Snyggt! Välkommen in på utlottning!

    SvaraRadera
  6. Hej
    Jag heter Katrin och är 19 år. Jag går sista året på gymnasiet och vi håller på med det sista stora arbetet i skolan nämligen projektarbetet. Och jag har valt att skriva om förlossning/kejsarsnitt. (något jag vill bli i framtiden är barnmorska)
    Jag har sökt och sökt på en barnmorska på nätet när jag äntligen hittade dig. Jag skulle jätte gärna intevju dig via mail om du hinner.
    Om du inte vil så är det ett självklart att jag förstår. Men som sagt skulle bli jätte glad och det hade varit jätte bra.
    Hör gärna av dig. Du kan nå mig på mitt Mail Chatrine90s@hotmail.com (hittade inte ditt mail

    MVH Katrin

    SvaraRadera