onsdag 10 februari 2010

Målarprojekt

Nu står bordet i garaget, jag har slipat och tvättat och nu grundat en gång.



Så imorgon blir det nästa lager grundfärg. Visst blir det fint!?....
Jag har sett på någon bild någonstans att man satt någon fin text på kanten...kanske skulle passa...vi får se.

Idag har vi haft utvecklingssamtal med Nellie. Det funkar bra, hon verkar trivas enl personalen, dom beskriver samma tjej som vi ser här hemma, känns skönt att veta med tanke på att vi har det så jobbigt vid lämning men det är bara mellan henne och mig sen släpper det när jag gått. När Mattias lämnar så går det så bra.

Kan passa på att berätta vad hon sa när hon fyllde fem.
Mattias sa: Nu när man fyller fem så brukar det bli så att man pratar lite mindre (Nellie pratar oavbrutet)
Nellie svarar: Ja, fast det gäller inte små Nelliesar

Kramar

4 kommentarer:

  1. Snyggt!!
    Skönt att det funkar på dagis, förstår att det är jobbigt för mammahjärtat vid lämningen men vi hoppas det är av övergående art. Ha det bra!!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jättefint blev bordet i vitt! Jag tycker att det är fint som det är, även utan ord runtomkring :-)

    Jag har försökt bearbeta min sårad känsla genom att tala med personen som sårade mig, men han förstod ingenting. Så hur gör man då? Man får väl inse att den personen ska man inte slösa energi på eller förvänta sig något av, och gå vidare..

    Hoppas att du har en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Snyggt...Vad fint i vitt. Helt min smak.

    Kram Anne

    SvaraRadera