torsdag 7 januari 2010

Hej!
Tänk vad skönt att skolan börjat igen så det blir lite ordning och reda på tider och rutiner.
Här hemma börjar det bli dags att rensa ut julen. Är ledig idag så jag börjar väl så smått. Passade på att ta lite bilder på rummet där uppe som nu fått gardiner och ny tv.bänk. Saknar ännu en matta.

tidigare...


efter......







Sitter och funderar på hur vi ska göra i trädgården till våren. Vi vill sätta upp ett plank och fixa en rabatt som avskärmar husvagnen lite. Jag hittade en bild i Hus & Hem tror jag att det var.



Detta kanske vore något i den stilen jag är ute efter. Planket ska visserligen inte vara lika långt men ändå.

Nej nu ska jag gå och ta itu med dottern som just nu har ett raseri utbrott. Kul...

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej vad fint det blivit.

    Kram
    J

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar god fortsättning;). Gillar dina gardiner!:):)Mina rutiner är lika med långledig just nu..troligen välbehövligt..men börjar längta efter jobb..se bara var omplaceringen blir någonstans.Mågottkramar

    SvaraRadera
  3. Här åker julen ute redan på nyårsdagen. Tänk vad man längtar och pyntar för att sedan bara tröttna och kasta ut alltihopa...;)

    Du undrade om ängeln på min smyckeblogg, den finns att köpa som enbart berlock eller med kedja för 70:- alt. 150:-


    Kram Linda

    SvaraRadera