torsdag 7 januari 2010

Tjock tv..

Ja som ni ser på bilderna nedan så har vi vår tjock tv kvar. Och tänk att den fungerar oxå....min kära granne tycker vi är fullständigt knäppa som inte byter ut den. (Vi tycker om honom ändå...)bäst att skriva det om han skulle gå in här eller hur. Men icke, jag kan inte byta ut en fungerande pryl som inte ens kommer medföra mer plats i vårt fall. Visst skulle det vara roligt att få större bild men det funkar bra. Jag lägger hellre mina pengar på annat roligt. Min underbara dotter som idag haft ett toppen humör.....eller inte. Hon norpade i alla fall min kamera och körde på om man milt utrycker det. Se och njut av en äkta galning.....



Ja, vad säger man.......

Kram


4 kommentarer:

  1. En helt underbar galning vilken forograf ;))
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej på er!!

    Lena och jag sitter på jobbet och smygkikar på din blogg.
    Kul att se Nellie, vi saknar er massor.
    Ni är så välkomna att hälsa på oss.
    Hälsa familjen från oss.
    Kram Anna, Lena & Nette

    SvaraRadera
  3. Vilken liten linslus =0)
    Sätter upp dig på beställningslistan ;0) Ska försöka ta tag i det där, kan inte lova när men inom snar framtid.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Vilken liten goding och linslus. Trodde att det bara var fjortisar som fotade sig själva men dom små kan dom också, mer oskyldigt som tur är!!! En riktig sötnos är hon=).
    Kram och må så gott!!

    SvaraRadera