onsdag 13 januari 2010

Nybonat golv.

Idag har jag gjort det om jag tänkt göra väldigt länge. Jag har bonat golvet. Det står på flaskan att man helst ska göra det två till tre gånger om året och det kan jag ju säga att jag inte gjort. Men nu är det avklarat, så skönt men det är lite pyssel att flytta möbler hit och dit. Mattan åkte ut i snön och piskades så nu finns det en lite gråare fläck ute på baksidan. Mycket effektivt.

Imorgon bär det av till Uppsala för studier, lååång dag blir det. Bäst att sussa tidigt antar jag.

Ha det gott

Kram

2 kommentarer:

  1. Tack för titten hos mig! Min syster yster bor i Uppsala:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vilket städryck =0) men visst är det skönt när det är gjort! Vi har kyrkstädningen den här veckan, gruvar lite.... skönt när det är gjort som sagt!
    Kram Linda

    SvaraRadera