söndag 10 januari 2010

Jobbar helg!

Detta är min jobbarhelg, jobbade igår. Jag fattar inte men när jag jobbar ett dagpass så orkar jag inte hålla mig vaken på kvällen, helt hopplöst. Har nu vaknat och känner mig helt seg. Med tanke på mitt nyårslöfte så måse jag hitta en lösning på eländet. Kan inte går runt och vara så trött.
I fredags hade vi goda vänner här på middag, det var så länge sedan vi träffades. Kul. För Rasmus har fotbolls träningen (inomhus då förstås) dragit igång.  Nu har han ju sin älskade tröja som han kan ha på sig för att helt kunna gå in i rollen som Messi.

Bild lånad från nätet.Nu har inte Rasmus nummret på ryggen men det är ändå favvotröjan.

Ikväll jobbar jag. Sen kommer jag inte vara på jobbet på två veckor.......jag är ledig några dagar sen ska jag till Uppsala för amningskursavslutning sen är jag ledig en vecka. Så skönt....
Imorgon går Nellie till dagis första dagen på länge hon var ju sjuk en vecka innan jullovet så det var ett tag sedan.
Ha det gott
Kram

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra dag på jobbet. Jag jobbar i natt och hoppas att vi slipper kräkorna, 14 är ju tydligen stängt=(.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, tbs till vardagen nu med allt vad det innebär ;-)

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Skönt med lite lediga dagar. Kul med kursen i Uppsala. Åker ni iväg sen när du har semester eller ska du mysa hemma?
    Kram Linda

    SvaraRadera